Jaké je nejlépe prodávané mexické pivo?

Jaké je nejlépe prodávané mexické pivo?

Klenot mexické historie: Corona Extra

Pouhým zmíněním Mexika se asi většina z nás vybaví jídlo nacho s guacamole, mariachi hudba a tequila. Ale věděli jste, že toto prastaré město má další významnou ikonu? Ano, mám na mysli mexickou pivo! A které pivo je nejprodávanější mexickou značkou? Odpověď je jednoduchá: je to Corona Extra.

Corona Extra je lehké pivo piva, které je vyrobeno z ječmene, kvasnic, vody, kukuřičného sirupu a různých dalších přísad. Toto pivo se velmi dobře kombinuje s citronem nebo limetkou a ledem, což je ideální pro horké letní dny. Toto zvláštní podání pivních nápojů je celosvětově uznávané a stalo se ikonickým způsobem, jak si vychutnat Corona Extra.

Historie Corona Extra

Vypadá to, že můj příběh se začíná obracet k trochu historie, a to je možná to, co právě hledáte. Corona Extra byla poprvé vyrobena v roce 1925 skupinou Grupo Modelo, jedním z největších pivovarů na světě. Od té doby se značka rozšířila do celého světa a může se pochlubit vysokým podílem na trhu v mnoha zemích, včetně USA, Kanady a v různých evropských zemích.

Mimochodem, věděli jste, že Corona Extra byla považována za luxusní značku, když byla představena? Zajímavý, že? To bylo tím, že byla jedním z prvních piv, které bylo dodáváno v lahvi místo v baňce. To ji způsobilo, že byla považována za drahou a luxusní položku, což jí umožnilo dobýt trh.

Výroba Corona Extra

Podíváme-li se blíže na výrobu Corona Extra, zjistíme, že se jedná o plně přirozený proces. Corona Extra je vyrobena kombinací přírodní vody a prémiových kvasnic, které jsou vyrobeny z tradičního mexického ječmene.

Tisa proces fermentace, který Corona Extra prochází, je podrobně kontrolován, aby se ujistil, že je každá lahev na nejvyšší úrovni kvality. To znamená, že každá lahev Corona Extra, kterou najdete v obchodech, má stejnou kvalitu a výjimečnou chuť jako ta, která byla poprvé vyrobena před téměř 100 lety.

Corona Extra a marketing

Možná se ptáte, jak se stalo, že Corona Extra se stala tak oblíbenou a úspěšnou značkou? odpověď není tak složitá. Corona Extra od svých počátků investovala do silného marketingu a reklamní kampaně.

Tato značka se rozhodla zaměřit na posílení image produktu jako odrazu životního stylu. Corona se tedy prezentuje jako pivo, které vám pomůže relaxovat a užít si život. Součástí tohoto marketingu bylo také vytvoření ikonického způsobu podávání piva s citronem nebo limetkou, který je nyní jejím symbolem.

Corona a životní styl

Corona Extra se dnes vyrábí v mnoha variantách, včetně Corona Light, Corona Familiar a Corona Premier. Ale všechny tyto varianty mají jednu věc společnou. Jsou spojeny s určitým životním stylem. Dokážou evokovat pocit uvolnění, radosti a svobody u těch, kdo je konzumují.

A proto si myslím, že Corona Extra je tak populární. Je to víc než jen pivo. Je to způsob života. A je to mexický způsob života, který symbolizuje útěk od rutiny a vychutnávání si života plnými doušky.

Moje zkušenosti s Coronou Extra

Musím se přiznat, že jsem velká fanynka Corona Extra. Před pár lety, kdy jsem byla na dovolené v Mexiku, jsem poprvé ochutnala Corona Extra. Byla to zážitek, který jsem nezapomněla. Byl to teplý den, seděla jsem na pláži a poprvé jsem si dala Corona Extra s limetkou. Byl to okamžik uvolnění a radosti, který přesně odráží to, co je značka Corona.

Od té doby si vždy najdu čas si vychutnat Corona Extra, když potřebuji malou přestávku. A vždy mi připomene ten pocit svobody a radosti, který jsem měla, když jsem poprvé ochutnala Corona Extra.

Proto vám doporučuji, abyste také vyzkoušeli Corona Extra. Ať už jste fanouškem piva nebo ne, jsem si jistá, že jeho jedinečná chuť a způsob podávání vás určitě překvapí. A kdo ví? Možná i vy najdete svůj vlastní způsob, jak si užít život s Coronou Extra.

Štítky:

Napsat komentář